Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
A Chinese Social Media Star Comes to Fashion Week


A Chinese Social Media Star Comes to Fashion Week

With a name like Leaf Greener (a literal translation of her Chinese name, Ye Zi) and clothing that ranges from a yolk-yellow Rosie Assoulin pantsuit at noon to a lacy Givenchy evening gown after dark, surely you can make an impression during New York Fashion Week.
And that’s exactly what the Beijing-raised, Shanghai-based Ms. Greener had in mind.
Ms. Greener left Elle China last October after more than six years as senior fashion editor to strike out on her own as a stylist and fashion consultant. She kicked off New York Fashion Week last Wednesday by hobnobbing with some of fashion’s and beauty’s elite at an intimate cocktail party at the Fifth Avenue penthouse of Leonard Lauder. (She is currently featured in an Estée Lauder campaign in the Asia-Pacific region.)
By Friday, she had partied until 6 a.m. the night before, she confessed, but was doggedly doing the rounds of the young designers’ shows. “That’s what I care about most when I’m in New York, the new designers,” she said, looking inexplicably collected in her yellow suit despite the sweltering heat at Ms. Assoulin’s outdoor presentation. “They don’t call it Old York,” Ms. Greener added, laughing hard.

cheap prom dresses

She whipped out her iPhone, housed in a case bought in Hong Kong that looked like a slice of cake, to take a video of the presentation for her Instagram account. She has nearly 100,000 followers on Instagram, even though it is banned in China, she pointed out, plus an even more devoted following on Chinese channels like WeChat and Weibo. “Everyone is on there or is moving to there,” Ms. Greener said, referring to WeChat. She publishes a mobile-only magazine on the platform.
Her fashion influence in China is such that brands like Chanel, Louis Vuitton and Lanvin have come calling (Ms. Greener consults or styles for them) and emerging brands vie for her attention. Ms. Assoulin, for one, greeted Ms. Greener enthusiastically, yelling out, “Leafie!”
She’s also featured in the Business of Fashion’s listing for people shaping the fashion industry.
“Fashion in China is changing,” Ms. Greener said between social media photos. “Before, it was all about logos and labels. It’s very similar to Russia in that way. You know, the communist country thing. But now people are interested in local young designers, and that’s an amazing thing. There are more contemporary fashion labels available now for the middle class.”
Compared to New Yorkers, she said, Chinese women are more willing to take fashion risks and perhaps to go for a full head-to-toe look, but they’re not as different as some in fashion may think.
“In Beijing, women will wear a lot of color and there’s more bling — it’s like L.A.,” Ms. Greener said. “In Shanghai, they like black or less obvious colors. They care about trends, and it’s more sophisticated like New York. Actually Beijing and Shanghai hate each other, so it really is like L.A. and New York. It’s good that I have a bit of both.”
short pink prom dresses


Głosuj (0)
jadeenzie 08:04:50 16/09/2015 [Powrót] Komentuj





Strona Główna

Jade McKenzie Blog



Księga (0)
Księga Gości
Dodaj do Księgi

2018
Maj
Kwiecień
2016
Maj
Kwiecień
Luty
Styczeń
2015
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń


O mnie

Dodaj do Ulubionych

31633

Linki


Ulubieni